فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری سلطان سفید در زاهدان | اعتراف به انتقال و توزیع ۲۴۸ کیلو شیشه

معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ یک قاچاقچی را دستگیر و در مخفیگاه او ۵۶۸ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف کرد.
کد خبر: ۱۴۰۶۵۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر بر اساس رصدهای اطلاعاتی که در زمینه شناسایی قاچاقچی‌ های تهران داشته است چندی پیش به یکی از سرشبکه‌های اصلی مشکوک می‌شود.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشراف اطلاعاتی که داشتند مخفیگاه این متهم را شناسایی کرده و با عملیات ویژه ای که طراحی کردند او را همراه با 568 کیلوگرم مواد مخدر از نوع «تریاک» و «حشیش» دستگیر کردند.

بعد از دستگیری این متهم، مواد مخدری که به صورت مدل‌های مختلفی جاساز شده بود وزن شد تا مقدار دقیق این مواد مخدر معلوم شود و بعد از بازرسی بدنی متهم او به بازداشتگاه فرستاده شد تا بعد از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی تحویل داده شود همچنین از مخفیگاه این قاچاقچی مواد مخدر مقادیری زیادی پول نقد کشف شد که با هدف ضربه زدن به بنیادهای اقتصادی فروشندگان موادمخدر این پول‌ها توقیف و پیوست پرونده قضایی شد.

در فیلم زیر می‌توانید عملیاتی که پلیس برای دستگیری این قاچاقچی طراحی و اجرا کرده است و همچنین مراحل توزین مواد مخدر و انتقال متهم به بازداشتگاه را مشاهده کنید.

تعداد بازدید : 122
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها